fredag 14 augusti 2009

Fredag den 14e 09.jättetidigt.

Uppe med tuppen idag.
Har redan dragit på Lars Winnerbäck på
spotify och min karl kom hem för cirka
en halvtimme sedan. Han ska vara
aktivit sjukskriven i tre veckor och sen får
vi se.

Jag har redan fått morgonens utbrott eftersom
doktorn vägrar kolla på min karls sår, han bara
säger att han ska vara sjukskriven längre.
Okej att han inte kan börja jobba 100%
men det kan ju vara bra om en som vet vad
han snackar om kolla på hans fötter, jag menar,
det är jag som har sett såren dom senaste veckorna.
Är jag utbildad sjuksyster/doktor? Eh, nej?
Jag kan laga mat - that's it.


(Okej, jag är jävligt bra på att laga mat, men det hör inte hit)


Jag blir lite less. Men men, på måndag börjar
min man på jobbet med finkläderna på och
kniven i högsta hugg.

Nu ska jag äta frukost och sen får vi se vart
dagen tar mig.


Har jag sagt att jag ska gifta mig nästa år?


Later.


1 kommentar:

Piia sa...

Gifta dig? vaaa?