fredag 14 augusti 2009

Fredag den 14e 14.12

Just kommit hem från en trip till centrum.
Skulle köpa pellets och spån till kaninen.
Fail.
Har varken pellets eller spån.



Har dock en ny jacka, två nya toppar
och en ny kofta + alkohol så jag klarar
mig i ett par dagar framåt.
Jag skulle egentligen bara in och checka
utbudet men så har helvettesbutiken
Cubus rea och jag kunde inte hålla mig.
Så fort jag ser en röd prislapp måste jag
handla någonting. Kanske borde söka hjälp?

Btw, angående spotify (ja, jag vet, har inte skrivit
något om spotify än) så har jag 2 invites att dela
ut. Så först till kvarn. Är jag på bra humör
så kanske du har tur.

Och! Jag älskar att jag inte har kommit
på hur man kollar läsarantalet på blogspot.
Nu kan jag sitta och fantisera om att det är
flera 10000000 människor som läser och
tycker det jag skriver är snitsigt och intressant.

Ikväll eller i morgon kommer ett inlägg
om italinare vs. tyskar. Vänta med spänning!

Nu ska jag jobba.
Ciao!

1 kommentar:

Nibor sa...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej Micksiiiiiiii!!! Ring mig när du har tid, det var länge sen. Puss och kjam!