torsdag 13 augusti 2009

Torsdag den 13e 23.06

Hemma nu. Har varit hemma gaaaanska
länge men det blev ett långt och härligt
samtal med Baby Oob. Awesome.


Nu kurrar magen och det börjar vankas
middag, men vad? Alltid samma fråga.
Aldrig något vettigt svar.

Imorgon ska min karl till doktorn
och blir förhoppningsvis inte heltids
sjukskriven så han får börja jobba igen.
Hoppas på för hans och för min egen del.
Det är krävande att ha en sjukskriven
rastlös man i huset 24/7 kan jag tala om.
Och framförallt om man har lika mycket
fantasi och påhittighet som en efterbliven
gråsten. Att hitta på saker att göra har
aldrig varit min starka sida.



Det jag kan hitta på sådär på rak arm är
hångla eller dricka mig berusad. Eller bådeoch.
Jag är ju iochförsig jävligt bra på båda två,
men det känns inte som det bästa att göra
när man ska upp och jobba dagen efter.
Eller.. hångla är ju alltid mysigt.
Eheeeee.
Nu måste jag äta och sova.
I den ordningen.
Later dudes.

Inga kommentarer: