torsdag 13 augusti 2009

Torsdag den 13e.

Nu kör vi stenhårt på blogspot.com
Jag har tröttnat på att blogg.se alltid är fuckedup och det
inte går att uppdatera utan att avsluta
varje jävla mening med <>.

Jag vill skriva med ett flow och inte behöva leta fram mina
html-kunskaper längstbak i hjärnan när jag vill uppdatera
och snitsa till inläggen med fet stil.

Idag då? Var nere på jobbet och hämtade mina
betyg som pappa hade faxat över.
Jag var faktiskt väldigt duktig i skolan, hör och häpna,
12 MVG på gymnasiet.
Hade ju helt glömt bort vilket snille jag faktiskt är.

Om 30 minuter står jag iförd kockkläder och sliter arslet av
mig på jobbet igen.
Dock har 61 gäster gått ner till 58 så det kommer
gå som en dans. Har världens bästa Rolf-K och
Island nummer 2 med mig så
problem finns inte i min värld idag.

Mycket bra dag idag, tror det mycket är tack vare
Baby Oobs post på facebook i morse.
Om jag får till det ska jag lägga upp det här och nu.

Vet inte helt hur blogspot funkar, men datasnille som jag är
(Och geni, jag menar.. 12 MVG, dra mig baklänges, och ja,
jag kommer tjata om det en bra stund framöver.)
borde jag kunna fixa det.



Självklart, Me so good.
Se, njut och skratta nu så sticker jag till jobbet.
Vi hörs i natt.

47 dagar till flytt.

Inga kommentarer: