lördag 29 augusti 2009

Nu är det fest!



Ja, nu, precis nu börjar festen.
Jag ska starta festligheterna med att duscha.
Idag ska jag sätta världsrekord i att höra
samma låt flest gånger. Jag ska ha Back to the 80s
på repete hela, och då menar jag hela dagen.

(Haha, min karl som sitter bredvid mig och
smygläser "Kan jag få gå på fest någon annanstans?")

Om någon ska höra något annat får dom antingen
döda mig, supa mig så full så att jag inte kan försvara
min playlist eller skjuta mig i händerna så att jag inte
kan byta tillbaka till den låten.

"Då är ju döda och skjuta dig det lättaste"
- Ole-G som avundas mitt sätt att dricka.

Countryfestival, vitvin i petflaska,
munnen full med paprikachips,
antastad av random norrman. Sweet.

Nej, nu jävlar, nu ska jag dricka upp sista kaffedroppen
och sen börja dagens festligheter, duscha, städa
och göra gelé.

BACK TO THE 80s!




Inga kommentarer: