tisdag 25 augusti 2009

Lyckat. (Glömde publicera i morse, hehe)

Skulle blogga, det var ju ett tag sen sist.
Jag hade glömt mitt lösenord så nu har
jag fixat det. Efter typ 218 mail och
13432 länktryck så har jag nu ett nytt
lösenord som jag ska komma ihåg i all framtid.



Vaknade tio i tio av att min darlo behövde
min kunskap om stockholm centrals
pendeltågtrafik. Jag vet inte hur mycket
hjälp hon fick av mitt nyvakna mummel
men hon kom iallafall till rätt plattform
och på rätt tåg så jag ser uppdraget som
avklarat.


Igår efter en vild sexakt kom jag och tänka
på ett The Nanny - avsnitt. (Anledningen
till att jag tänker på en nasal pretty women
wannabe efter jag har sex vill jag helst inte
gå in på) Hennes öron kliade efter hon
hade haft sex. Så det var ett säkert sätt
att veta om hon hade haft sex på fyllan, exempelvis.


Jag försökte komma på om jag har något liknande.
Jag låg där, helt utslagen, svettig och röksugen
och kunde inte komma på någonting.


Finns det någon som har något liknande
eller ska jag sluta tro på allt jag ser på TV?

Sen kom jag och tänka på att i filmer, när det
har sex, så kommer han inne i henne (vanligtvist,
om det inte är porr) och sen glider han ner på
sidan av henne och de somnar i varandras
armar. Jätteromantiskt, verkligen, men alltså euw?!

Så funkar det ju inte? Eller är det någon som njuter
av att sova i sin älskares säd hela natten drippelidroppand..
okej.. det kanske blir en smula grovt, jag har faktiskt
fyllt i på inställningar att detta är en barnvänlig blogg.

Men ni förstår poängen? Jag har bara ett ord. E u w.

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen blir det
en sväng ner till apoteket och köpa piller.
Adioos.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm, på mig kliar det alltid i underlivet efteråt.


hmmm... man kanske borde satsa på tjejer utan könssjukdomar ;)

// joelsunderbara.blogg.se

Njorun sa...

Alltså... jag har också tänkt på det där. Och så har jag undrat...

Är det jag som bara dejtar män med mycket sperma, eller är alla kvinnor på film som diggar klister mellan benen?

tack för att du ordnade upp detta.